Artikler » Hur man genomför Reunion

Hur man genomför Reunion

Hur man genomför Reunion last ned

1: a delen: MOGRULS
Börja med mittrådgivarna. De billigaste är oftast helt värdelösa. Men vid ett eller annat tillfälle måste du få alla de bästa rådgivarna eftersom dessa är nödvändiga för att slutföra spelet (den bästa generalen är 100% krävs, den bästa byggnaden är den enda som kan bygga en koloni i 4 solsystemet, att komma i kontakt med rymdfarkosten där och den bästa piloten är den enda som kan användas för att få handelsgrupper eller flottor för allt över fjärde solsystemet, listan fortsätter). Från början bör du alltid tänka på att producera mineraler, dvs placera så många gruvor (och derricks till detoxin) som möjligt (inte mer än 9 på varje planet), samtidigt är det extremt viktigt att det finns en gruvdrift i varje gruva, för annars är gruvorna inte särskilt användbara. Jades Moon Russel är en bra planet för att ha en koloni, med en hand av mineraler, eftersom planeten är rik på alla viktiga mineraler, annars är den nya jordens måne också delvis bra. I själva verket är det bra med minigrives på de flesta ställen, så länge du kommer ihåg var och spetsig om det finns planeter som har mineraler du verkligen kan använda (som energon, texon och rainium). Så snart du hittar planeten jade, skicka ett överföringsfartyg där. Behaviorous (Jannosians) kommer att börja erbjuda dig en bättre fraktbärare (När du väl har uppfunnit översättaren) - genom att godkänna att låna dem din forskare. Senare kan du köpa en okänd del från en kollapsad rymdfarkost. Du måste göra detta eftersom det är en hyperdyk som blir viktig i spelet. När Janoosians frågar dig om hjälp med mogululs måste du acceptera för att få lite vapenteknik (jägare och laserkanoner). Försök inte hjälpa till med makt, dina styrkor är viktigare för dig själv. När mogruler korsar janooserna, flyga till jade med en shopping enhet. Mark på jorden och du får radiotekniken. Om du har 10 jägare och mitten genneral, ska du kunna klara av första gången. Bygga en massa jägarelaserkanoner och placera dem alla i din huvudplanets försvarsbad eller i din huvudflotta. Placera inte trupper i dina kolonier - ändå kommer de aldrig att bli förtryckta. Generellt sett kommer du alltid att vara tvungen att producera vapen. När det är mögelaktigt, bygg ett galway och skicka det till Phoenix-systemets tredje planet. Du möter Kalls, och en form av allians skapas. När Phoenix 5 blir synligt skickas en galion till den. Phelonian kommer att betala 100.000 för 10.000 ton energi. I stället borde du be om något annat, nämligen planer för en tank. Om du försöker bygga en bas på Phoenix 2, kommer boende att dö snart på grund av solens strålning. Snart kan du uppfinna strålningsskärmen som blockerar strålningen. Slå ett observatorium på Phoenix 2, och Phoenix 1 kommer vid någon tidpunkt att synas, skicka en galway där och en grupp mogululer kommer att fångas (det är faktiskt bra att ha observatorier i alla solsystem). Be dem att ringa sina ledare att ringa kommer att attackera dem och lämna dem fritt. Nu är Muller och Kall i krig med varandra. Du måste göra detta genom att inte skoja ihop och du kommer definitivt att kastas ner. När du får det, skicka en satellitbärare för att miraka 2 och kasta en satellit efter månen 1. Du kommer nu hitta Explorer 1 och få möjlighet att bygga förstörare och missiler. Härifrån börjar mogruls attackera mopeder och med större och större flottor. Det bästa (och enklaste) sättet att basera dem är att ta mirach 3. På så sätt förlorar de alla sina kolonier. Om du bara konsumerar sina kolonier en efter en, kommer du snabbt att släppa ut din flotta, men du kommer dock att ta över de kolonier du tar över (dvs. ett billigt sätt att få kolonier). Kasta bort massor av tankar, trupper, jägare, sjömän och förstörare och attackera mirach 3. En av folkmassorna flög in och hjälper. När du köper stor kan det hjälpa "snabbspolning", genom att trycka på datumet i övre högra hörnet, eller du kan spendera tid för att samla in resurser från dina utspridda kolonier och gruvbaser.
Andra delen: lejonen
När mogruls är slagna platta, får du möjlighet att besöka tre nya solsystem. När du kommer till det här systemet kan det vara att spelet (beroende på version) frågar dig en fråga, till exempel när Utforskaren 2 lämnade jorden, det var 2616, eller när Utforskaren 1 rapporterades saknas år 2589, så året ska skrivas Denna information finns i intro eller manual). Skicka en satellitoperatör för att utforska. Alla raser kommer att förklara krig mot dig när du skickar en militärgrupp eller handelsgrupp till systemen. Vid den här tiden borde du prata mycket med folket i baren, efter upptäckten av de 3 nya systemen som de kommer att ha mycket att säga. Barman kommer att berätta att ligan är räddför din snabba expansion medan informatören kommer att berätta att Eran och Mogrulls var allierade. Använd dina satellitoperatörer för att först utforska det 4: e solsystemet. Här måste du bygga en koloni på det tillgängliga stengolvet eller månen (för detta kommer du att använda den bästa byggnadsrådgivaren). Denna koloni får inte vara stor, den får bara innehålla ett observatorium. Detta observatorium finner att solen i systemet snart kommer att bli en supernova och utvisa och ta planeterna. Vid denna tidpunkt kommer Eranserna, som också bor i detta system, att kontakta dig; De säger att de inte har kapacitet att rädda hela deras lopp och be om hjälp, vilket du borde acceptera när du behöver dem nu när de är i skuld till dig. Som sagt kommer Liga (eller ligan) att förklara krig mot dig så fort du skickar ett handels- eller armégrupp till ett av deras system. Så det är smart att vända om att skicka något till det innan man bygger upp sina styrkor. Eranserna är formväxlare - vad är viktigt senare i spelet. Detta måste användas för att skapa ligan i ligan. När du skickar en armé eller handelsgrupp till 5 eller 6-systemet, kommer ligan att förklara dig krig eftersom de inte gillar din snabba expansion. När de har gjort detta, prata med Eran som är i baren, berätta för honom att det är dags för honom att återbetala sina skulder, han kan göra det genom att skapa en uppdelning genom att låtsas vara en andra loppet. Du måste få honom att få någon från ligan på vår sida. Du måste välja Predators. När dessa bildar en allians med dig, ger de dig planerna för deras vapenteknologi (nämligen flygplan / flygplan). Bygg en armé på 250 tankar, 50 flygplan, 40 soldater, 20 destoyers, 150 starfare och 150 jägare (mindre kan gå så länge du tar en planet / solsystem i taget och har det bästa generellt). Det tar tid men det är värt ansträngningen. Du måste se dig själv som Field Marshal Bernhard Mongomery i striden om El-Alamein - som Rommel, rymdskepparna gör små vågiga attacker med mindre krafter som kan vara mycket farliga om du inte är försiktig. Och som Mongomery, var långsam, var säker på att du har många fler makter än fienden, och bara då, dra fördel av fienden. Spionen i baren kan berätta vilka planeter som ska attackera (han säger bland annat att Lisonians huvudplan är Lyrae 7, Druedians på Oronis 3 och att Hiraci racial huvudplan är Lyrae 5). Använd också piraten eftersom han kan få dig fräsutrustning och material utan att behöva hugga den. När ligan är borta får du koordinaterna för Rigel-systemet.
Tredje delen: jordar
Undersök planeten i rad, och du kommer snart att hitta en ny planet. Skicka en militär- eller handelsgrupp där och du kommer att få några vapen (speciellt raketlönare kommer att krossa allt på jorden och kryssaren (det kostar 340 000 poäng). Med hjälp av mentalradartekniken kommer en ny och dold planet att dyka upp Den rymdskepp på denna planet (Syonians) är extremt hjälpsamma och kommer att berätta vad som hände med jorden och de kommer att ge dig teknologin koordinater av jordens solsystem. Bygg 80 raket lanuchers (80 raket launchers är allt du kan landa på planeterna ) och bygga upp din flotta tidigare, plus några kryssare. Problemen ska nu lösas och spelet kommer att utföras lätt härifrån.

hp


Ladda ner Central.dk tack Søren Jensen för det här fina genomgången.

relaterade: