Program » Företag » Organisera
ABC Roster
ABC Roster är ett gratis program som hjälper dig med uppgiften att organisera och strukturera anställdas eller gruppmedlemmars arbetsscheman (så kallade rosters). ABC Roster är speciellt utvecklat för mindre eller halvstora företag inom dryck och livsmedelsindustri men kan självklart användas inom andra verksamheter. Programmet spar mycket tid och ger god överblick och kontroll när du skapar arbetsscheman. Egenskaper: 1)Enkelt att använda. Du kan placera ut arbetarna på sina skift med "dra och släpp" metoden. 2)Tar hänsyn till beställningar, semestrar, lämplighet osv. 3)Automatisk schemaläggning. Välj bara vilja som ska arbeta och tiden det gäller. 4)Du kan mejla ut scheman till medarbetare direkt från programmet. 5)Du kan även exportera dem till Microsoft Excel, PDF och HTML dokument. 6)Det är gratis att använda.
Download ABC RosterWindows 2000, XP, 2003, Vista & 7
Storlek:
5.161 Mb